fandela

Alla inlägg under maj 2011

Av Ronja Bråhn - 29 maj 2011 20:15

Nu är det bara 12 skoldagar kvar! Så jävla gutt! Sen efter midsommar åker jag till Lule med Evelina och är där en hel vecka. Jag längtar så till sommarlov! I morn blir det stallet och rida Tövri och samma sak på tisdag å snart ska vi sätta upp en pjäs (eller ganska många) som handlar om Antiken och spela in det så att vi kan kolla på det i 9:an (PINSAMT!!). Har problem med att välja kläder till skolavslutningen men det löser sig nog...Hoppas jag  Det som är lite synd med Tövri är att han inte vart i gång på ett tag så han får inte galoppera men det ska jag ändra på  så i höst kanske vi kan börja men först måste han skos.                                                                                                                                                                                                                              Vi hörs <3

























Av Ronja Bråhn - 20 maj 2011 17:41

Tja nu är jag tbx från stallet efter att vart där en andra gång. Jag bara älskar! att åka dit och jag kommer fortsätta åka dit varje vecka och ta hand om en grå/brun aktig islandshäst som heter Tövri. Jag kanske ska fråga lite senare om jag får rida Tröjsti(Troj) en ljusbrun lite mer tränad islandshäst(det e enda sorten hon har) men det dröjjer nog ett tag.


 

 

 

 Vi hörs    

Av Ronja Bråhn - 18 maj 2011 18:59

Jeehhjj! I morgon ska jag till en granne (typ, tre hus från mig) och hjälpa till i stallet. Det ska bli skitkul för hon har bara islandshästar och det e min favvoras! Sen ska jag fråga henne om jag får komma en gång i veckan och hjälpa henne med dem. I dag var typ världens segaste dag i skolan, först hade jag tyska(världens segaste språk men man kan typ inte byta när man har valt det) sen på gymnastiken så blev jag biten/stucken av en insekt och blev helt röd vid halsen.                                                                                                                                                                                                                                                                       Ha det gutt<3















Av Ronja Bråhn - 8 maj 2011 19:28

Jag har precis chattat med värdens snyggaste kille! men han bor i STOCKHOLM! Så JÄVLA synd. På eftermiddan var jag på kalas hos min kusin Marcus som fylde 14 i torsdags så i dag åt vi kakor och glass (MUMS!) Grattis Mackan!



 

 

   Dagens outfitt<3 En blå tunika med en koifisk på, ett par svarta leggins och en (halv) munkjacka som e svart.


 

 

 Vi hörs<3 

Av Ronja Bråhn - 2 maj 2011 18:37

Hejsanhoppsan<3 Idag på fysiken fick vi lära oss hur vi kopplar sladdar i en strömbrytare men..Ärligt..När ska vi använda det? Om mina sladdar behöver kopplas så ber jag bara någon göra det åt mig   enkelt! När jag kom hem från skolan mötte King (min älskling) mig i grinden med en pinne i munnen eller igentligen var det en gren som nästan var lika lång som han själv  (kunde han inte ha valt en mindre pinne åtminstonde?!).








 


 Nalle ÄLSKAR att leka med bollar..Ungefär lika mycket som min hund älskar pinnar.  När jag höll på och skriva om King så kom jag ihåg den här vovven. Han heter Nalle och bor granne med min kusin Sandra<3  Min älskling  med sin älskling      Jag och Ida som höll på och koppla sladdar      

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards