fandela

Alla inlägg under januari 2011

Av Ronja Bråhn - 23 januari 2011 17:53

Hej hej<3 Här kommer lite bilder från sky (typ disco) och hur vi gjorde i ordning oss (jag och Eve). Vi hade askul   .   Eve blev ju jätte söt<3


       Vi skojade lite med olika poser    Det var Evelina som tyckte att jag skulle stå så här på ett av fotona.   Oj! vem är den där snyggingen?     Innan vi hade börjat göra oss i ordning höll vi på och larva oss..Ha ha vist är jag cool     Vi valde mellan en MASSA smink!   Det blev lite stökigt       Jag och Eve<3


Vi ses snart<3  love you ALL<33

Av Ronja Bråhn - 21 januari 2011 19:28

Hejsan hoppsan alla fredagsmysare<3 Är hos bästisen Eve   och ska sova här i natt. I kväll ska vi gå på Sky (typ disco) där vi ska dansa heja natten   . Vi har trixat och donat med att måla våra naglar i olika färger och ska snart börja med kläderna och sen över till smycken  . Får se om det blir några bilder i morgon och om vi kan stå.. Hi hi.



                        Hörs<3 LOVE YOU ALL<33 



    




Av Ronja Bråhn - 16 januari 2011 19:50

Hej hej här kommer lösningen till tävlingen tyvärr har ingen gissat rätt så det blir ingen vinnare    Men jag kan säga att Evelina var den som var närmast att gissa rätt. Hon gissade varg och svaret är.... Manvarg!





  

Den är inte riktigt en varg och inte riktigt en räv    Bra gissat allihopa   

Men bättre lycka nästa gång<3  Vi hörs<3

Av Ronja Bråhn - 16 januari 2011 13:53

Heej<3 har bara en del kvar nu så jag kommer lägga ut svaret i kväll. Ni har fram till 8 att gissa            Så gnugga geniknölarna nu   och gissa, gissa, GISSA!! 



                           Lycka till<3<3   (Upp)                                                                        (Ner)

                        här har ni låren på bakbenen XD

Av Ronja Bråhn - 12 januari 2011 19:06

heej jag har kommit fram till att jag förmodligen kommer att glömma lägga ut en bild varje dag så i stället så lägger jag ut två st varannan dag<33                                     Ha det göt  




  (Upp)                                             
                         (Ner)

                       Öra<3



(Upp)                                             
                                    (Ner)

                                       två bakben och en svanstipp<33

  

Av Ronja Bråhn - 10 januari 2011 18:53

Hej hej<3 Här kommer del 10. Nu är det bara 7 dagar kvar till min födelsedag    Jag hoppas att jag får vad jag önskar mig och det är ett nytt Wii-spel, en locktång, en tröja och pengar.                         

                                                   Lycka till<33


   (Upp)                                                                                              (Ner)


                    Ett ben                Hörs!!

Av Ronja Bråhn - 9 januari 2011 13:31

Jag kan inte fatta att jag glömde lägga in bilden i går    jag låvar att det kommer bli bättre nu när skolan startar igen. Vi börjar på tisdag 11\1. I gentligen så ska vi börja på måndag men första dagen har vi stydiedag   


                                  Hörs<333  



  (Upp)                                                                                            (Ner)

                        halva ansiktet XD






   (Upp)                                                                               (Ner)

                 Ett framben och bröstkorgen

Av Ronja Bråhn - 7 januari 2011 19:41

Hejsan<3 Här är 7:e delen.    




        (Upp)                                                                         (Ner)

                 Även om det inte ser ut som det så är det ett ben. Jag låvar<3

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards