fandela

Direktlänk till inlägg 27 april 2011

Haloj!

Av Ronja Bråhn - 27 april 2011 18:26

Fånig rubrik jag vet men jag börjar få on om ide'er eller hur det nu stavas. I dag var jag i Kalmar (igen) fortfarande lika skoj. Den här gången var det för att Jessica skulle på kontroll. Efter det åkte vi till Subway AS-gott! Nu lyssnar jag på musik och ska skriva lite på datan tror jag.

 


Vi hörs



Här är en kul bild om Twilight som jag bjuder på




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Bråhn - 17 juni 2011 22:04


Dags för sista inlägget för nu byter jag till blogspot ;) min nya adress e www.ronjabrahn.blogspot.com och där tänker jag skriva varje dag och lägga in bilder som jag tar på dagarna(om inte mobilen pajar). Just nu sitter jag och Eve och dansar till "...

Av Ronja Bråhn - 16 juni 2011 20:07

FAAN!! vad gutt med sommarlov! Fick det i dag och det käns underbart. klassen fikade och lyssnade på musik sen blev det kyrkan och sen mer fika och musik(haha inte så illa igentligen). Efter så fottade jag och Eve som galningar. Efter det var jag på ...

Av Ronja Bråhn - 15 juni 2011 20:24

I dag var en ganska konstig dag men sammtidigt ganska kul. Vi började med att STÄDA SKOLAN!!(inte kul) sen bytte vi skåp och sen åt vi en (överraskande) riktigt god middag som bestod av potatisgratäng, kyckling, frukt bufe´ och till efterrätt...Glass...

Av Ronja Bråhn - 14 juni 2011 19:39

På fredag byter jag blogg för en nystart. Evelina ska hjälpa mig byta till bloggspot (tror jag det var, jag skriver min nya adress sen på fredag). Jag har upptäckt att jag tycker fotografering (mest i svartvitt) e skitkul så på min nya blogg ska jag ...

Av Ronja Bråhn - 8 juni 2011 20:10


Jag ska börja spela ett spel som heter WolfQuest där e man en varg och ska överleva i vildmarken. Man kan jaga, hitte en tjej/kille(beroende på vad man spelar som) ,få valpar och slåss och en massa. Jag kommer förmodligen berätta mer sen när jag spel...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards