fandela

Alla inlägg under juni 2011

Av Ronja Bråhn - 17 juni 2011 22:04

Dags för sista inlägget för nu byter jag till blogspot ;) min nya adress e www.ronjabrahn.blogspot.com och där tänker jag skriva varje dag och lägga in bilder som jag tar på dagarna(om inte mobilen pajar). Just nu sitter jag och Eve och dansar till "jag e en gummibjörn" Vi har fått värsta sommarsjukan och den kommer nog inte gå över!

 

Vi ses på blogspot <3


 

Av Ronja Bråhn - 16 juni 2011 20:07

FAAN!! vad gutt med sommarlov! Fick det i dag och det käns underbart. klassen fikade och lyssnade på musik sen blev det kyrkan och sen mer fika och musik(haha inte så illa igentligen). Efter så fottade jag och Eve som galningar. Efter det var jag på en kompis skolavslutning det var mycket roligare än våran. Men aja man tar väl vad man haver(typ).                                                                      Vårat fikabord<3 det blev MYCKET större sen.

  Ebba(orkade inte vända bilden)

  Sofia (ops! blev visst lite suddig)  Evelina<3 sötisen

  Jag och Eve (hehe jag ser ut som om jag inte sovit på typ tre dagar)

  Oskar som jag och Eve kidnappade för att få en bild på ( )

   Evelina som ser ut som värsta fottomoddelen<3

  (Som sagt fottomoddel )

 Jag  Och jag igen   Eve måste sluta ta kort på mig.

 

 

Hörs<3 Love you all 













Av Ronja Bråhn - 15 juni 2011 20:24

I dag var en ganska konstig dag men sammtidigt ganska kul. Vi började med att STÄDA SKOLAN!!(inte kul) sen bytte vi skåp och sen åt vi en (överraskande) riktigt god middag som bestod av potatisgratäng, kyckling, frukt bufe´ och till efterrätt...Glass! Sen hade vi någon konstig tävling och jag fick doppa huvudet i en skål med mjöl för att hitta en sockerbit Uuusscchh!! Efter skolan gick jag, Eve och Ida hem till Ida och bakade chokladbollar och kladkaksmuffins till avslutningen i mon. Nu längtar jag till i mon och till att åka till Lule då(vet att jag katar om det men jag verkligen LÄNGTAR!!) och träffa Noomi som jag lärt mig uttala rätt   (stavningen var visst lättare än jag först trodde  ) och självklart har jag tagit nya bilder<3

 

 

Vår goa lunch(blev lite suddig kanske)

  Hanna(vänster) och Mappe(höger) som...Gör...Något?  Evelina med sin kille Stolpe(han heter så) ne skojar bara tjejen<3

  Ida som försöker göma sig för kameran.

   Och snygga mig efter att ha tagit ett dopp i mjölskålen  

Hörs snart<3 Love you all                                                                                                                                                                                                                                                                          

















Av Ronja Bråhn - 14 juni 2011 19:39

På fredag byter jag blogg för en nystart. Evelina ska hjälpa mig byta till bloggspot (tror jag det var, jag skriver min nya adress sen på fredag). Jag har upptäckt att jag tycker fotografering (mest i svartvitt) e skitkul så på min nya blogg ska jag lägga ut mina bilder som jag tar under dagarna och självklart fortsätta skriva (varje dag den här gången, LOVAR!). Nu e det bara 2 veckor -1 dag kvar tills jag och Eve åker till Lule där vi kommer fota som galningar    MMOOAAHHAAAHHAA!! ( onskefullt skratt) och så har jag nyrligen fått veta att en av hennes kompisar vill träffa mig ( jag tänker inte skriva något namn för risken att stava fel och få henne pist off redan innan jag träffat henne  )


 

Här får några prover på mina sugiga(tycker jag) bilder.


   

   Eve på världens snyggaste bild.

 

 My när vi väntade på bussen.


 

 

En bild jag tog när jag lekte med mobilen i köpcentrum.






  My och Eve som äter/dricker Sluch.

 

    Stallskojs   

 

    Snygg sadelkammare ju.  

Av Ronja Bråhn - 8 juni 2011 20:10

Jag ska börja spela ett spel som heter WolfQuest där e man en varg och ska överleva i vildmarken. Man kan jaga, hitte en tjej/kille(beroende på vad man spelar som) ,få valpar och slåss och en massa. Jag kommer förmodligen berätta mer sen när jag spelat det. Annars är det typ som vanligt förutom att jag får sommarlov om 6 dagar! Jippi! Kan knappt vänta! sen är det inte lånjgt kvar tills det bär av till Lule.                                                                                                                                                                                                                                                                                             Vi hörs<3 love you all 



 

 

 

   










Av Ronja Bråhn - 7 juni 2011 18:55

Hej nu är det stressigt! Allt MÅSTE bli klart i skolan, stallet ska hinnas med och så klart kompisar. Jag har en ny frisyr (som vissa av mina kompisar inte tycks gilla) så nu har jag kort hår. Det är bara 7 skoldagar kvar så nu börjar nedräkningen.                                                                                                                                                                                                                                                                            Älsklingen Tövri från stallet med en MASSA lugg  



                                                                                                           










Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards