fandela

Alla inlägg under februari 2011

Av Ronja Bråhn - 26 februari 2011 14:05

Hej hej. Jag var och klippte mig i torsdags. Det blev kanske inte så mycket kortare men jag tyckte det blev as snyggt när min frisör hade lockat det.    Det liknar nästan en 70-80 tals frisyr. Men mina lockar försvan dagen efter. Nu funderar jag på att permanenta det, men jag vet inte? Snälla komentera och kom med förslag   


EFTER!<3 vist blev jag fin?<33

     Innan jag klippt mig   Med min nya snygga hatt<33 

Av Ronja Bråhn - 21 februari 2011 19:51

Hej nu sitter man hemma fast att man skulle varit hos kusinbarnet. Hon har tyvärr blivit sjuk   . Jag hoppas att hon blir bättre snart. Till nästa innlägg tänkte jag försöka få in lite bilder på vad jag köpte på Gekås -Ullared. Hittade ganska mycket faktist. 


  

Av Ronja Bråhn - 18 februari 2011 17:49

Hejsan hoppsan! I mon ska jag åka till Ullared, Gekås och shoppa! Det ska bli askul. Sen på söndag ska jag åka tåg till min moster och kusinbarn Angelika. Angelika är bara där över veckan annars bor hon i Strömstad. Så nu ska jag passa på och sitta barnvakt och ha rolit   . När jag kommer hem på onsdag så ska jag försöka lägga in lite bilder ( vi får se).


Vi hörs, Love you all

Av Ronja Bråhn - 12 februari 2011 18:42

Hejsan då var det lördag igen då. Jag har precis ätit och fått besök av min kusse. Han är lika gammal som jag och älskar att spela tv\data-spel (tyvärr). Men man får väl göra det bästa av stunden...Antar jag  . Ät inte för mycket lördagsgodis nu..He he. Ha en bra lördagskväll.


  


Av Ronja Bråhn - 11 februari 2011 19:58

Grattis Mamma!


Nu tänker ni säkert "skriver hon ett inlägg för sin mamma?"  Å svaret på den frågan är JA och om ni har något problem med det så synd om er. Min mamma fyllde 46 år torsdagen 10\2 (jag är en dag försen) och vi hade kalas i dag för henne. Först åt vi pizza och till efterrätt åt vi hallonpaj med glass. Mmm! Så gott! Mamma fick en övernattning på villket hottel som helst (i en speciel hottelkedja så klart) som hon kan använda när hon vill och så fick hon pengar insatt på ett konto av mig och pappa. Så nu vill jag bara säga... GRATTIS! Du är världsbäst mamma<3



  

Av Ronja Bråhn - 8 februari 2011 12:43

Suck.. Då sitter man här igen då och mår illa och har ont i huvudet. Är det någon som har ett förslag på vad man kan göra när man är sjuk? Altså man kan ju läsa och så.. Men vem orkar det?..


  

Av Ronja Bråhn - 6 februari 2011 14:43

Hejsan sorry för att jag inte varit inne på länge, jag glömde helt bort att jag har en blogg ( väldigt klantigt av mig). Min vecka har varit fyld av en massa stress som t.ex På skolan har vi varit på en vinterfrilyftsdag( vet inte om det stavas så, innehåller väldigt många bokstäver  ). Jag coh bästisen Eve (och fler kompisar) var o red och sedan spelade vi curling. Det var jätte skoj men Evelina blev trmpad av sin häst som heter Bostorp Bigarå och eftersom att det gjorde as ont så skrek hon å då blev hon utskälld av läraren. Jag tycker  synd om henne, jag hade skrikit också om jag hade fått en häst på foten.   



           Vi hörs<3 Å glöm inte att sprida min blogg vidare   

                  Love you all<33   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards