fandela

Alla inlägg under april 2011

Av Ronja Bråhn - 29 april 2011 21:48

Vi gick på Maxi för ett par dagar sen och fick syn på typ tre söta killar och sa det till min syrra vet ni vad hon svarade? "Är du brunstig eller?" Jag kände för att slå till henne. I dag började jag skriva med en söt kille på Kamrat.com och då upptäckte jag hur lätt jag värkligen faller för killar. Men nu ska det ändras ...Tror jag.



Vi hörs och hoppas ni har det lättare än jag<3


Den SJUKT snygge Tayler Lautner<3  

Av Ronja Bråhn - 27 april 2011 18:26

Fånig rubrik jag vet men jag börjar få on om ide'er eller hur det nu stavas. I dag var jag i Kalmar (igen) fortfarande lika skoj. Den här gången var det för att Jessica skulle på kontroll. Efter det åkte vi till Subway AS-gott! Nu lyssnar jag på musik och ska skriva lite på datan tror jag.

 


Vi hörs



Här är en kul bild om Twilight som jag bjuder på




 

Av Ronja Bråhn - 26 april 2011 20:13

Det fixade sig  .


 

Här är tröjan Kjolen som också ser lite mörkare ut  
Dagens outfitt: En vit, stickad tunika med ett svart linne under. Ett par gråa jeans. Ett svart tygskärp och en snygg svart hatt.     

Av Ronja Bråhn - 26 april 2011 20:03

Hej Allihopa i dag har jag varit i Kalmar och handlat. Eller.. Ja, igentligen var jag där för att min syster opererade ögonen men medans hon gjorde det så handlade jag lite. Det blev en kjol med resår band högst upp, Den är gul-brun typ och svart. Jag köpte också en halv-t-shirt som jag kallar dom. En t-shirt som går till magen (alltså halv som man hör på namnet). Den är grön-blå aktig med vit text. Jag köpte båda på jc. Jag skulle lagt in bilder på dem nu men bloggplatsen typ cpar sig, vilket också är anledningen till att jag inte har den vanliga texten tyvärr. Jag ska försöka igen. Vi hörs<3

Av Ronja Bråhn - 24 april 2011 14:32

Hej på er! I dag ska jag åka motorcykel med mamma, pappa och syrran  . Jag älskar att åka mc! Specielt när det går fort. I går var skitrolig, vi var på grillfest och sen gick jag och Sandra till en av deras grannar som har kaniner. Så vi satt där och gosade med dem  

 

  Vi hörs! <3  

Av Ronja Bråhn - 22 april 2011 20:25

Hej allihopa<3 Jag kom precis hem från bio där jag och min syster Jessica har sett filmen "Red Riding Hood" den var rätt bra men inte alls som trodde. I morgon ska jag och familjen till mina kusiner (bland annat Sandra<3) och ha grillfest  . Det ska bli asskoj! Vi hörs<33  

Av Ronja Bråhn - 21 april 2011 21:42

Glad påsk alla! i dag i skolan var jag och några kompisar utklädda till påskharar och påskkärringar hihi det var askul  . Sen gick jag på stan med mamma, syrran och min moster Elisabeth. Jag mötte mitt x på kappbal (PINSAMT!!) men det gick bra vi sa bara hej sen gick vi vidare. Gud vad jag önskar att jag hade pojkvän! Nu har jag inte Evelina här heller för hon åkte upp till Luleå i måndags   jag hoppas du har kul tjejen<33


 

 

 Här kommer lite bilder från skolan<3

 

 

Jag, hanna,Emmy och Jojo som gör roliga grimaser                        





                      Jag, Hanna, Emmy och Jojo som..Typ..Står?


                     Jag och Ebba (vi var dom enda i klassen som var utklädda) Mappe<3 söt ju!  Jojo, hanna och Mappe som posar;)  Jojo, Hanna och Emmy som gör grimaser.  Jojo<3 Nice pose<33  Ida<3 som jag tvingade på mina kanin öron     My<3 som jag tvingade på mina kaninöron     Fia<3 Som praktiskt taget tog mina kaninöron!  Ida<2 Med sina kaninöron men hon ville ha dom så Ebba fick dom (över dagen).  Jag<3 Snygg ju? Värsta påskharen, om eve varit här så hade hon skrattat i hjäl sig ;)  Ebba<3 Fniss fniss!   

Av Ronja Bråhn - 20 april 2011 18:52

Hejsan i dag kom min moster på besök. Hon bor i Jönköping så vi ses inte så ofta, men nu är hon här<3 I dag på idrotten fick David (en klasskompis) en boll i magen och gjorde värdens roligaste grimas   . Annars har väl dagen varit som vanligt. Skolan,vart med kompis och gått ut med min älskling..Alltså..Min hund King     

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards