fandela

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Ronja Bråhn - 29 november 2010 19:36

   Här är födelsedagsbarnet !! Anna  






   Här har vi Felicia ! Som gillade att leka med min kamera   (OBS! bilden blev lite suddig !?)






     Kjasalisa <3  också lite suddig ( Det var inte jag som fottade)







   Kajsa igen ( Hon är allt en liten linslus) jag tror hon är med på en bild till  






   Och mycket riktigt det var hon, men nu är hon med kompisen My!! 

När jag var liten sa min mamma att om man är för mycket framför cameran så får man rynkor i förtid    Passa dig Kajsa!





    OBS! VÄLDIGT suddig! men det här är i alla fall Sofia. Det var två kompisar till med på festen men en ville inte vara med på min blogg  och den andra garvade så mycket att det var omöjligt att fånga henne på kort   Dom hette Agnes och Frida<3!!

Av Ronja Bråhn - 29 november 2010 19:33

Heej! Änligen har jag fått tag på mina bilder  Så varso goda här ser ni kompisarna som var med    

Av Ronja Bråhn - 29 november 2010 15:38

Det var meningen att jag skulle lägga in bilder från tjejfesten men jag glömmde cameran hos födelsedagsbarnet   Och nu har jag  inte tillgång till sladden till cameran    men jag lovar att jag ska lägga in bilderna lite senare i kväll.  Vi hörs snart igen<3  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards